magdireceptek

Szlovénia- rövid beszámoló

Hazaérkeztünk Szlovéniából, tele élményekkel és szép emlékekkel. Jártunk több mint 2000 méter magas hegyeken, a tenger mellett, barlangban és tó mellett, vízeséseknél, szurdokokban…Szép időnk is volt, az első napot leszámítva, de ekkor esőkabátban és esernyővel másztunk hegyet:-) Finomakat ettünk: reggeliket és meleg vacsorát én készítettem, ebédet pedig valamikor vittünk magunkkal (a hegyekbe), valamikor férjem meghívott ebédelni :-). Az feltűnt, hogy a szlovének sokkal jobban odafigyelnek az egészséges életmódra. Itt most nem csak a mozgásra gondolok, hanem minden boltban ezer fajta barna kenyér volt kapható (Lidl-ben és Aldiban is), sokkal nagyobb a zöldség-és gyümölcsválaszték, minden boltban láttunk (és vettünk, 300 Ft/literért!) nagyon finom szójatejet és még egy fajta szójatejet, ill. egy vega pástétomot is felfedeztünk, amelyet holnap el is készítek és felteszem majd a receptet. 🙂

Most egyelőre egy fotó, a kedvenc vízesésünkről:)
Holnaptól jönnek ismét a receptek!

Ezeket olvastad már?

Őszi sütőtökös lecsó

vega_pokemontrainer4000

Elkezdtek romlani a paprikák, így a héten ettünk bulgurral-hajdinával töltött paprikát, vagy tepsiben sült kakukkfüves-fokhagymás paprikát is, ma hajnalban pedig...

Tökfasírt (sóskával és burgonyapürével)

Rengeteg főzőtököt kaptunk/szedtünk, és mivel az óriási hűtőládánk lassan megtelik a borsóval, meggyel, cseresznyével, nehezen tudom majd bepréselni. Ezért most...